6 gode grunner til at 3D-Visualisering øker salg

Når du tenker på en ny eiendomsoppføring, så vil det vanligvis være med godt skrevet tekst, noen omstendelige bilder og et kart av landskapet. Men i det siste har 3D-visualisering blitt en nødvendig del av en eiendomsannonse. 3D-Visualisering har blitt populært for en grunn: Det har en direkte relasjon til salg. Hvorfor det? La oss ta en titt…

1. Visualiseringer er bedre enn tegninger og bilder

3D-Visualisering er det beste etter å se et stykke eiendom med dine egne øyne, og gå rundt i et ferdigstilt prospekt. Sammenlign gjerne med diagrammer, bilder og tegninger fra din arkitekt, så vil 3Dene vise eiendomsoppføringen på best tenkelige måte og hjelpe kunden med å stimulere hans fantasi for hvordan det faktisk er å være i hans nye hjem. Detaljer som landskap, huseiendeler og mennesker kommer til live på en fantastisk visuell måte.

2. En 3D-Visualisering vil tiltrekke den seriøse og interesserte kunden

Fordi 3D-Visualiseringer hjelper potensielle kjøpere og leietakere med å forestille seg et sted, så kan de bestemme seg for om denne leiligheten, huset eller forretningsbygget er rett for dem før de booker en avtale der du viser de rundt. Noen vil se at dette ikke ligger for de, mens andre vil se at din oppføring er akkurat hva de leter etter.
Du kan tenke på det slik, 3D-Visualisering opptrer som et filter. Hvis du har det så vil potensielle kunder som kontakter deg ha større konverteringsrate.

3. 3D-Visualiseringer ser alltid perfekte ut

Hver eiendomsmegler med respekt for seg selv vet at det å oppføre et stykke eiendom og holde det rent og fint er tidkrevende. En 3D-Visualisering er derimot alltid perfekt. Det er ingen kriker og kroker å vaske og eiere av hjemmet å koordinere med. Ikke noe møblement heller! Visualiseringen er like klar og ren som et stykke krystall hver eneste gang…

4. 3D-Visualiseringer er enkle å dele

Forestill deg dette: En potensiell kjøper ser din 3D-Visualisering av en ny leilighet. Han kjenner at han blir så interessert at han poster bildet på hans bedre halvdels Facebook-vegg. Etterpå ser venner og familie posten og flere andre er interesserte i å komme på visning.

Folk tenker på SoMe-interaksjoner som en underholdningsaktivitet. Bilder, som 3D-Visualiseringer, er enkle å dele; og hvis sant skal sies trender ofte 3Der og blir delt igjen og igjen (dette er et godt eksempel).
Og hvor mer du blir delt, jo mer sannsynlig er det at du finner en kjøper.

5. 3D-Visualiseringer viser eiendom før det faktisk eksisterer

3D-Visualisering for eiendom startet faktisk som et planleggingsverktøy for arkitekter. Hvis du prøver å selge en bygning som fortsatt er i byggfasen vil 3D-Visualisering være ditt kraftigste skyts. Vis kundene dine akkurat hva det endelige produktet vil være og hjelp dem ved å stimulere deres fantasi. De vil være fastsugd som en unge på en iskremspinne og tegnet opp før veggene engang er ført opp.

6. Kunder forventer 3D

3D-Visualisering er den nye standarden. De fleste eiendomsselskapene bruker nå 3D isteden for vanlige foto; det ser rett og slett mer profesjonelt ut. Hvis du ikke bruker det vil kundene dine muligens tenke at du begynner å gå ut på dato og se etter noen andre…

Konklusjon

3D-Visualiseringer øker salg ved å tiltrekke potensielle kunder, stimulere sosiale medier og gjør eiendomsmeglernes hverdag enklere. Hva mer kan du be om?

Kommer du på flere grunner? Send oss en epost davel.